Spoštovani starši,

v času vedno večjega brezpapirnega poslovanja vam ponujamo možnost brezplačnega pošiljanja položnic na elektronske naslove (Pravilnik o standardih in pogojih izmenjave el. računov prek enotne vstopne in izstopne točke pri Upravi RS za javna plačila Uradni list RS, št. 9/11, 109/12, 75/14, 94/14, 75/15 in 9/16).

Za tak način prejemanja položnic je potrebno podati pisno izjavo, nato pa potrditi e-sporočilo iz UJP-a. V nadaljevanju sledi natančen opis postopka.

  1. Najprej podate pisno izjavo, da želite prejemati položnice na svoj e-naslov.

Vanjo vpišete svojo davčno številko in veljaven elektronski naslov. Pisna izjava – klikni tukaj!

Po prejemu vaše pristopne izjave pošljemo podatke na UJP (Upravo RS za javna plačila), nato vam:

  1. UJP na vaš elektronski naslov pošlje dovoljenje za prejemanje položnic na e-naslov.
  2. Z vašo potrditvijo e-sporočila iz UJP-a dobi šola dovoljenje, da se položnice lahko začnejo
    pošiljati po e-pošti.

Nujno je, da po prejemu sporočila od UJP-a na vaš elektronski naslov le-tega potrdite.

Položnic tako ne boste več prejemali preko klasične pošte, ampak jih boste prejemali izključno na e-naslov. Naročilo e-položnice velja za ves čas šolanja vašega otroka in ga ni potrebno podaljševati vsako leto znova.

V primeru spremembe vašega e-naslova morate ponovno izpolniti obrazec na naši spletni strani.

Želimo, da se za tovrstno prejemanje položnic odloči čim več staršev, saj predstavlja pošiljanje položnic po navadni pošti za šolo velik strošek.

Za dodatne informacije smo vam na voljo na tel. 02/450 20 00 – tajništvo.

S prijaznimi pozdravi,
vodstvo šole

(Skupno 1.205 obiskov, današnjih obiskov 1)