Med 16. in 23. septembrom 2023 je potekal mednarodni projekt  Mirno morje, ki se ga je prvič udeležila tudi naša šola. Projekt “Mirno morje, flota miru in tolerance” je najuspešnejši socialno-pedagoški projekt v Evropi. Letos je skupaj jadralo 95 jadrnic, od tega 18 s slovensko posadko. Več o projektu si lahko preberete na spodnji povezavi: https://www.mirnomorje.org/projekti/index.php

23.10. 2023 je bil pri Tedniku objavljen tudi prispevek o projektu, ki je marsikomu ogrel srce in orosil oko. Vabljeni k ogledu! ❤️ PRISPEVEK V TEDNIKU (KLIKNI) Na spodnji povezavi pa je še daljši prispevek, kjer boste lahko zasledili tudi učence naše šole. 😃 DALJŠI PRISPEVEK (KLIKNI)

Dnevno smo se javljali na naši fb strani, sedaj pa še na spletni strani objavljamo zapise udeležencev in FOTOGALERIJO (klikni). Hvaležni smo za povabilo, da smo lahko pristopili k projektu in seveda velika hvala vsem donatorjem in sponzorjem, da ste nam omogočili nepozabno izkušnjo. Hvala staršem in sodelavcem, kuharicam, skiperjema Mirku in Aniti, Heni in organizatorjem projekta Mirno morje za pomoč in podporo!

Verjamemo, da nam bo s skupnimi močmi v naslednjem šolskem letu uspelo to izkušnjo podeliti s še več nadobudnimi jadralci. Hvala Micro+polo, Ortus Inc., Irnas, Prosigma, Robertino, Evro gradnja, OŠ Slave Klavore, in posamezniki.

1.dan-sobota, 16.9.2023

Zjutraj smo se vkrcali na avtobus in se podali na pot, novim dogodivščinam naproti. Linda in Luka sta se odlično ujela in se že takoj povezala z drugimi udeleženci. Po prihodu v Šibenik smo se vkrcali na jadrnico in se seznanili z osnovami za varno plovbo. Preverili smo jadra in si pripravili najboljšo večerjo, ki smo jo pojedli ob sončnem zahodu na premcu jadrnice. Kmalu smo legli k počitku, saj nas jutri čaka izplutje in vznemirljiv dan.

Klavdija Hozjan

2.dan- nedelja, 17.9.2023

Iz Šibenika smo izpluli ob 8:00. Vozili smo se 5 ur, vendar so hitro minile. Medtem smo se pogovarjali na sprednjem delu, kasneje smo izvedeli, da se sprednjemu delu reče premec in zadnjemu delu krma. Ko smo prišli, smo se zasidrali na otoku Šolta v zalivu Rogač. Odpravili smo se tudi na plažo in se družili z otroki iz sosednjih jadrnic. Po večerji smo šli z njimi loviti ribe, vendar smo le na začetku imeli malo sreče, da smo dve ulovili, kasneje pa nam več ni šlo. Igrali smo se tudi družabne igre in se odpravili spat, da bomo naslednji dan spočiti. Jutri gremo novim dogodivščinam naproti.

Linda Šorli, 9.a

3.dan-ponedeljek, 18.9.2023

Danes me je zbudila budilka-muzika. Imeli smo zajtrk, nato smo izpluli iz Šolte proti Hvaru. Vmes smo se zasidrali in se skopali v zalivu Tiha. Tam sva z Lindo supala in plavala z novimi prijatelji. Po kosilu smo zapluli proti mestu Stari Grad na Hvaru, kjer se je nabralo vseh 18 jadrnic s slovensko posadko. Z Lindo sva prvič sama krmarila jadrnico. Nato sva učiteljici Klavdiji pomagala pripraviti maso za Palačinka party. Sledila je predstavitev ekip. Jaz sem povedal nekaj smešnih prigod in zapel pesem My enemy. Nato sta prišla gusar in Pozeidon, bog morja in sta nas krstila. Zvečer smo se sprehodili do mesta. Malo sem bil tečen, nato me je učiteljica prosila, če ji spečem palačinko. To je bila moja prva palačinka. Učiteljica je bila ponosna name. Zvečer smo igrali remi in spet sem bil vesel.

Luka Ketiš, 5.b

4. in 5. dan – 19. in 20.9. 2023, torek in sreda

Tako veliko se je dogajalo, da se nismo utegnili javiti…

V torek smo pluli v uvalo Stinivo na Braču in se tam pošteno skopali. Po kosilu smo odpluli v Kaštelo in tu smo spoznali veliko novih prijateljev. Med plovbo smo z jadrnicami delali formacije. Vseh 18 slovenskih jadrnic je plulo v vrsti in nato smo se na znak obrnili za celi krog. Izgledalo je, kot da barke plešejo. Res lepo. Imeli smo tudi tekmovanje, kdo najde več značk. Vsaka ekipa je poslikala svojo zastavo. Imeli smo tudi burger party na plaži in smo se družili z otroci iz Dupleka in Kamnika. Kasneje smo še iskali enake značke in ko smo prišli iz plaže smo šli spat. V sredo smo imeli čez celi dan organizirane igre in delavnice, vmes smo se kopali, zvečer pa smo se družili na skupni prireditvi in smo imeli tudi disco na prostem.

Linda Šorli

6.dan-21.9.2023-četrtek

Zbudili smo se v Kašteli v oblačen dan. V marini smo bili zbrani vsi udeleženci mednarodnega projekta Mirno morje iz vseh 13-ih držav. Skupaj 93 jadrnic, od tega 18 s slovensko posadko. Po zajtrku je sledilo fotografiranje ekip, izmenjava kontaktov in poslavljanje. Nam se je bilo zelo težko posloviti od Hene, naše gostje s Turčije. Linda je že pravi mali poliglot, Luka pa ji lepo sledi. Kmalu smo drug za drugim izpluli in se zbrali na morju, kjer smo ob glasbi še zaplesali, nato pa dvignili jadra in jadrali v različne marine ali mestne veze. Naša posadka je v poznih popoldanskih urah priplula na otok Zlarin. Bil je še en čudovit dan, poln doživetij.

Klavdija Hozjan

7.dan-22.9.2023-petek

Prebujanje na otoku Zlarinu, sprehod in zajtrk, nato pa plovba v matično luko v Šibeniku, saj je veter jačal. Ker je bilo vreme bolj muhasto, smo se sprehodili po Šibeniku in občudovali stare kamnite ulice, ki se ponašajo s številnimi arhitekturnimi spomeniki. Naše druženje se počasi bliža koncu, saj jutri zjutraj polni vtisov počasi odrinemo proti domu.

Luka, Linda in učiteljica Klavdija

8.dan-23.9.2023-sobota

Zbudili smo se v deževno jutro in se poslovili od jadrnice Mike, ki je bila en teden naš dom. Čaka nas le še pot domov. Stkala so se nova prijateljstva, pridobili smo izkušnje za življenje in nepozabne spomine.